POGOJI POSLOVANJA

SHRANI ALI NATISNI STRAN

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine BONUS so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno trgovino BONUS (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Bonus d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Obiskovalec ob nakupu v trgovino, uporabi E poštni naslov, ki ga nedvoumno določa in povezuje z vnesenimi podatki. Z vnosom E poštnega naslova obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Sedež podjetja

Bonus d.o.o.

Tržaška cesta 2

1000 Ljubljana

Slovenija

 

IBAN: SI56 6100 0001 5167 461

Davčna št.: SI 96164646

Matična št.: 5602025000

Osnovni kapital: 8.763,00 €

SKD: G47.740 – Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z medicinskimi in ortopedskimi pripomočki

Poslovna enota Nova Gorica

Bonus d.o.o.

Erjavčeva ulica 30

5000 Nova Gorica

Slovenija

Podjetje je registrirano pod številko vložka Srg 94/01568 dne 18/12/96, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Novi Gorici

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE

Splošno

Naročilo nakupa se sklepa samo v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.V besedilu, opisu, ceni in drugih besedilih na strani lahko pride do napak, za katere se vam v naprej opravičujemo in vam zagotavljamo, da jih bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vse slike so kolikor se le da podobne dejanskemu izdelku, a popolna identičnost ni zagotovljena. V primeru kakršne koli napake, težave ali nejasnosti pri naročilu ali izvedbi naročila, se stranko nemudoma obvesti po e-pošti ali telefonu, odvisno od podatkov, ki jih je stranka posredovala. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Postopek nakupa

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji koraki:

  • pregledovanje ponudbe izdelkov v spletni trgovini

  • dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico s klikom na gumb “V košarico”

  • Po končanem izboru izdelkov, lahko kupec s klikom na gumb “Košarica” pregleda svoj izbor izdelkov, jim spremeni količino ali jih odstrani. V primeru spremenjene količine, je potrebno košarico osvežiti s klikom na gumb “posodobi košarico”. V košarici se izbere tudi način dostave. Po končanem pregledu, kupec nadaljuje na blagajno s klikom na gumb “Na blagajno”.

  • Na blagajni kupec izpolni podatke za račun ter podatke za dostavo, če se le ta razlikuje od podatkov za račun. Na koncu se izbere tudi način plačila.

  • Na blagajni je na voljo pregled celotnega naročila z vsemi morebitnimi stroški, povezanimi z dostavo in načinom plačila.

  • S potreditven poljem ter prebranim obvestilom privoli v obdelavo poatkov

  • Naročilo z obveznostjo plačila se potrdi s klikom na gumb “Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu” ter klikom na gumb “zaključi nakup”.

 

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrane izdelke in njegove cene (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;

  • spreminja izbrani način plačila ter

  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Cene artiklov

Vse cene so v evrih (€) in vključujejo 22% oziroma 8,5% DDV. Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da cene spremeni. Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa.

Ponudba artiklov

Nabor ponujenih artiklov se spreminja v skladu z zalogami ponudnika. Pridržujemo si pravico, da brez predhodne najave artikle dodajamo, spreminjamo in odvzemamo iz trgovine.Vsi izdelki, ki so objavljeni na internetni strani, so načeloma na zalogi.

Dostava in poštnina

Vsa naročila dostavlja dostavna služba Pošta Slovenije. Naročeni izdelki so dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Trudimo se, da vse pakete čim prej pripravimo in pošljemo. Za pakete oddane do 17:00 je predvidena dostava v roku 2-4 delovnih dni.

Poštnina je brezplačna, pri čemer morate v košarici izbrati “brezplačna dostava”.

Dostava blaga je mogoča samo na naslovih v Sloveniji.

Plačilo

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po povzetju, s paypal-om oz. plačilnimi karticami in po predračunu.

Plačilo po povzetju
V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa lahko izroči gotovino ali plačilno kartico.

Plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti takoj po oddaji naročila dobi podatke za plačilo računa. Če želi kupec prejeti naročene artikle čimprej, lahko na elektronski naslov bonus.doo@siol.net pošlje potrdilo o plačilu, v nasprotnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.

Plačilo s paypal-om ali kreditnimi karticami

Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika (preusmeritev na varno plačilo – paypal modul).

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na bonus.doo@siol.net za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Račun

VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN!

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora račun prevzeti in ga zadržati.

Original, davčno potrjen račun prejmete v škatli, skupaj z naročenim izdelkom.

Hramba in dostop do pogodbe

Sklenjena kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena pri ponudniku v tiskani in elektronski obliki. Na željo kupca mu ponudnik pogodbo lahko pošlje po navadni ali elektronski pošti.

 

Bonus d.o.o.

Erjavčeva ulica 30,

5000 Nova Gorica

bonus.doo@siol.net

 

POGODBO SHRANJUJEMO SAMO V SLOVENSKEM JEZIKU

RAZLIČNE SPLETNE AKCIJE

V primeru vračila enega ali več artiklov, kupljenih v okviru akcije, kot je npr. “kupiš 3, plačaš 2”, se kupcu v primeru želje po vrnitvi denarja ne povrne celotna kupnina. Izračuna se povprečen odstotek popusta na artikel in ta odstotek se odšteje od vrednosti vrnjenega artikla. (npr.: če je povprečen odstotek popusta na posamezen artikel 30%, se teh 30% odšteje od vrednosti vrnjenega artikla, razlika pa se povrne kupcu.)
V primeru vračila enega ali več artiklov, kupljenih v okviru akcije, pri kateri kupec ob nakupu nad določenim zneskom prejme brezplačno nek artikel iz spletne ponudbe, se kupcu v primeru želje po vrnitvi denarja ne povrne celotna kupnina vrnjenega artikla oz. artiklov. To velja za primer, da je bil vrnjen artikel oz. artikli ključni pri prejemu brezplačnega artikla. Kupec ima na izbiro tri možnosti: 1.) Proporcionalno se obračuna vrednost vrnjenega izdelka in se kupcu vrne kupnina v tej vrednosti. 2.) Kupec se odloči za vračilo artikla, ki ga je prejel brezplačno (v tem primeru mora biti artikel nepoškodovan, neuporabljen, z ustrezno etiketo). 3.) V primeru, da želi zadržati brezplačen artikel, mora iz spletne prodajalne izbrati drug artikel, ki presega vrednost, zaradi katere je prejel brezplačen artikel.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKA

V skladu z določbo 43. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 7. odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi  od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Izdelek mora vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti vrnjen na naslov Bonus d.o.o., Erjavčeva ulica 30, 5000 Nova Gorica, Slovenija nepoškodovan, neuporabljen, v celoti in v originalni embalaži. Stroške pošiljanja v tem primeru nosi kupec.

Vračilo izdelka:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov:

Bonus d.o.o.
Erjavčeva ulica 30
5000 Nova Gorica
Slovenija

Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (svoje podatke lahko napišete tudi na navaden list papirja in ga priložite skupaj z vrnjenim izdelkom). Kupnino vam bomo vrnili na vaš račun v najkrajšem možnem času, ampak ne kasneje kot v 14 dneh od vaše vloge za vračilo, vendar šele po tem, ko so artikli vrnjeni v skladišče oz. trgovino (v primeru vračila po pošti). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe Pošte Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Zamenjava izdelka:

 Če prejeti izdelek ne izpolnjuje pričakovanj, vam omogočamo da ga zamenjate z drugim in nam to sporočite na elektronski naslov bonus.doo@siol.net.

Podatki, ki so potrebni za vračilo oz. menjavo izdelka so naslednji:

  • Ime in priimek pošiljatelja oziroma naročnika

  • Vzrok vračila: menjava, vračilo ali reklamacija

  • Številko računa in naročila na katerega se vračilo nanaša

  • Navedba želje po menjavi (za kateri drugi artikel se vrši menjava) ali vračilu kupnine

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

PRIPOROČILO:
Prosimo, da kupec opravi ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna.

STVARNA NAPAKA:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita oz. v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovem zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podatki potrošniku pisen odgovor.

 

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:

– Odpravo napako

– Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali celotnega zneska artikla

– Zamenjavo artikla

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Dodatna navodila/napotki za uveljavljanje stvarne napake:


– Artikel lahko osebno dostavite v našo poslovalnico in izpolnite formular za uveljavljanje stvarne napake. S seboj prinesite tudi dokazilo o nakupu (račun, trr izpis)
– Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki (za prejem formularja nam pišite na bonus.doo@siol.net) in kopije računa.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o  tem v naprej dogovorite preko el.naslova bonus.doo@siol.net. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali pismonošo, ki bo prevzel pošiljko.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Telefon: 05 393 6775

Email: bonus.doo@siol.net

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo ugodnih nakupov!

SRS PLATFORMA EU KOMISIJE ZA SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Bonus d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Bonus  d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja tudi s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRS). Platforma SRS se nahaja na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. V primeru uveljavljanja garancije, nas kontaktirajte na elektronski naslov bonus.doo@siol.net.

Ponudnik ne nudi prostovoljne garancije.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke ugotovi, da so naročeni izdelki poškodovani, nedelujoči ali da v njih manjkajo deli, lahko artikel vrne na naslov BONUS d.o.o. Erjavčeva ulica 30, 5000 Nova Gorica. V tem primeru stroške pošiljanja krije ponudnik. Obe strani se nato sporazumno dogovorita o morebitni zamenjavi izdelka ali vračilu kupnine.

Škoda

Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Za opravljanje nakupnega postopka je nujna registracija kupca na spletni strani ponudnika. Registracijo lahko kupec opravi na spletni strani pod delom Prijavi se oz. Registracija. Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila oz. brezplačna sms sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

  • Uporabnik se lahko v vsakem trenutku odjavi od oglasnih sporočil na elektronski naslov: bonus.doo@siol.net. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Sms oglasna sporočila, ki jih uporabnik prejme, so zanj brezplačna.

  • Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

  • Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Namen obdelave podatkov

Podjetje Bonus d.o.o. bo zbrane podatke o obiskovalcih (uporabnikih) uporabljalo samo za naslednje namene:

  • Za pošiljanje predračunov in računov v primeru prejetega naročila na izdelke ali storitve, ki se tržijo preko spletne trgovine.

  • Za vodenje evidenc o strankah.

  • Za realizacijo oz. dostavo zahtevanih izdelkov ali storitev.

  • Za obveščanje o novostih v ponudbi podjetja Bonus d.o.o.

  • Za pošiljanje e-novic (v kolikor se je oseba prijavila na prejemanje naših e-novic)

  • Za statistično in marketinško analizo oz. raziskavo v zvezi z uporabniki spletne strani in sicer zato, da se izboljša ponudba izdelkov in storitev na spletni strani

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Bonus d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

TEHNOLOŠKA IN ORGANIZACIJSKA SREDSTVA ZA ZAŠČITO PRENOSA IN SHRANJEVANJA OSEBNIH PODATKOV TER PLAČIL

Spletna stran Bonus uporablja varno povezavo (https:// protokol) ki jo omogoča SSL certifikat (Let’s Encrypt) za kripcijo oziroma šifriranje podatkov

Za varnost plačil s karticami ali Paypal-om skrbi (Paypal) eksterni plačilni modul, ki velja za zelo varnega.

PIŠKOTKI

Kaj so piškotki?
So datoteke, ki jih spletno mesto shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.
Več o piškotkih uporabljenih na tej strani preberite tukaj